elisheba | Veel gestelde vragen
FAQ, veelgesteldevragen, contact
3157
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-3157,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-3.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

over elisheba bestellingen

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

elisheba zet zich in je bestelling zo snel mogelijk na betaling te verzenden.
Ons streven is dat de bestelling binnen 3 dagen afgeleverd wordt.
(werkdagen zijn; maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.)

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

elisheba verkoopt alleen online. Als dit een probleem is dan kun je het besten even contact opnemen via: info@elisheba.nl

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling is alleen mogelijk wanneer deze nog niet is verzonden. Heb je betaald en het product is al verzonden dan kun je het in overleg gewoon weer retourneren naar het volgende adres:

elisheba
Prins Hendrikstraat 25
6687 BE Angeren

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Als je bestelling niet naar wens is of niet past dan kun je de bestelling gewoon terug sturen naar
het volgende adres:

elisheba
Prins Hendrikstraat 25
6687 BE Angeren

Dit geldt natuurlijk alleen voor artikelen uit de webshop. Wanneer je een product op maat hebt laten maken dan gelden de voorwaarden zoals overeengekomen in de offerte.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een vraag heb?

Bij vragen kun je met mij (Els Beukelman) persoonlijk contact opnemen via info@elisheba.nl

Hoe lang duurt de verzending?

De leveringstijd hangt af van het land van bestemming en verzendmethode.
Soms loopt een verzending vertraging op door omstandigheden buiten onze controle. (staking, ongeval, …). Wanneer je bestelling verzonden is, kun je de bestelling volgen via de website van de transportfirma.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Wij vragen je zending binnen 7 werkdagen naar elisheba terug te sturen.